قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


گواهینامه‌ایی که اعتبار سیلا کالا را نشان می‌دهد تا با خیال راحت از ما خرید کنید. لینک جادویی به ایمیل شما ارسال می شود که فوراً از طریق آن می توانید وارد سایت شوید. ممکن است با تغییر ساده در نقشه و اصلاح کابینت های مجاور بتوان مشکل را مرتفع کرد. نکته بسیار جالبی رو بهش اشاره کردید اما در تمامی پلان ها امکان اجرا وجود نداره و باید با کابینت های زمینی عمق رو برابر در نظر بگیرید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قسمت یخچال، بسیار جادار و دارای three کشو از جنس شیشه نشکن است که علاوه بر بخش داخلی، می توانید روی درب این یخچال، شیشه ها و قوطی های زیادی بچینید. قسمت فریزر این یخچال ساید بای ساید، مجهز به 3 کشو برای نگهداری و منجمد کردن انواع مواد غذایی می باشد. یخچال بوش مدل KAG90AI20 تولید شده شرکت بوش است که با ظاهری زیبا دارای امکانات و فناوری های پیشرفته است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


یخچال‌ های بوش با داشتن دو سیستم جداگانه برای به جریان درآوردن هوای سرد در قسمت‌ های متفاوت می‌ توانند روند خنک سازی محصولات مختلفی که درون آنها قرار می دهید را به صورت یکنواخت طی کنند. به همین دلیل وجود این دو سیستم در دستگاه بدون این که بر روی سایر مواد غذایی یخچال فریزر تاثیر دمایی منفی بگذارد به تنظیم دمای یکسان یخچال فریزر خواهد پرداخت. قابلیت SuperFreezing‌ نیز از مواد غذایی در برابر یخ زدن محافظت می‌ کند. بدین صورتکه همراه با این خصوصیت وقتی که مواد غذایی تازه را در داخل فریزر قرار می‌ دهید باعث می‌ شود تا سریع خنک شود. مواد غذایی قرار گرفته شده در فریزر به وسیله تابع انجماد اتوماتیک به حالت عادی برگردانده می‌ شوند و با این کار مانع از اتلاف انرژی می شود. بازار گناوه به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود.


تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامي ايران است. اولین نفری باشید که برای این محصول نقد و بررسی می‌نویسد و دیدگاه خود را در رابطه با این کالا بیان می‌کند. تنها کاربرانی که این کالا را خریداری نموده‌اند می‌توانند در ارتباط با این کالا نظر دهند. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .


با کمک سنسورهای FreshSense دمای محیط یخچال و فریزر دائما کنترل می شود. از طرفی برنامه SuperFreezing باعث حفاظت از مواد غذایی از پیش منجمد شده می شود. هنگامی که شما مواد جدیدی به یخچال اضافه می کنید، به سرعت آن را منجمد کرده و از یخ زدایی مواد منجمد شده قبلی جلوگیری می کند. در داخل فریزر 90AW204 دو کشو عمیق و سه طبقه وجود دارد که با نظم خاصی قرار گرفته اند که بزرگترین ویژگی کشو های عمیق، مواد بیشتری را می توان نگهداری کرد. فروشگاه بانه ninety با بیش از 9 سال سابقه فروش حضوری و 4 سال فروش اینترنتی در زمینه لوازم خانگی یکی از معتبرترین فروشگاه های شناخته شده در سطح کشور است که با ارائه آموزش های دقیق و کامل نحوه تشخیص محصولات اصلی از تقلبی پشتیبان شما هموطنان گرامی می باشد. بانه سولین از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در زمینه فروش انواع وسایل لوازم خانگی با توجه به استانداردها و بهترین کیفیت های روز دنیا و مد نظر قرار دادن ارزش ها و اعتماد کاربران اغاز نمود.


شما می توانید در بخش یخچال سیستم SuperCooling را فعال نمایید و دمای هوا را در زمان کم به حد مطلوب برسانید و خوراکی ها را از خرابی حفظ کنید. همچنین بریا قسمت فریزر KAG90AI20N با فعال سازی قابلیت SuperFreezing خوراکی ها در حداکثر زمان فریزر خواهند شد و به صورت سلم باقی خواهند ماند. این پروسه ها تا رساندن ئما به حد تعادل و مطلوب فعالیت می کنند و پس از آن به صورت خودکار خاموش خواهند شد که در اکثر موارد 6 ساعت به طول می انجامند.


این پنل در جایی قرار گرفته که دست فرزندان شما به آن نمی رسد پس نگرانی بابت دخالت فرزندان خود و به هم ریختن سیستم نخواهید داشت. پس از بررسی اندازه یخچال ساید و یا ابعاد ساید بای ساید های برند های گوناگون نیاز است تا راهنمای خرید و نکات مهم مربوط به آن را مطالعه کنید تا برین یخچال ساید بای ساید را برای خود خریداری کنید . در رابطه با اندازه ابعاد ساید بای ساید ، مقدار وزن یخچال ساید هم از اهمیت بالایی برخوردار است . قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است .


در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است. خرید کالا تنها از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت امکان پذیر است ، در صورت تمایل به مراجعه حضوری ابتدا سفارش خود را ثبت و سپس جهت تحویل حضوری کالا با واحد فروش هماهنگ فرمایید. در لیست زیر بهترین و آخرین قیمت روز خرید و فروش کالاهای هم گروه Refrigerator Bosch 58A704 با امکان خرید آنلاین اینترنتی نمایش داده شده است. توجه داشته باشید که قیمتهای نمایش داده شده در لیست حداقل و کمترین قیمت مربوط به هر کالا می باشد و شما میتوانید با نگاه داشتن نشانگر موس بر روی قیمت هر کالا اطلاعاتی شامل انواع قیمت و انواع گارانتی را مشاهده فرمائید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

ساخت کشور کره است که دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. با وجود یخ ساز خودکار می‌توانید دسترسی سریعی را به تکه‌های یخ داشته باشید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سیوان شاپ فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به تیم سیوان شاپ (فروشگاه آنلاین سیوان شاپ) می‌باشد.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 مجهز به سیستم ضد برفک NoFrost است تا از یخ زدگی و ایجاد برفک روی دیواره های فریزر و روی مواد غذایی جلوگیری کند. این سیستم شامل مراحلی مشود که رطوبت فریزر را تبخیر و به خارج از فریزر منتقل میکند تا به صورت برفک در نیایند. موتورهای پر قدرت با مصرف بهینه انرژی، طراحی های جذاب و ابتکارانه، نورپردازی های کم مصرف و پرفایده و ظرفیت بالا، برخی از مزیت های یخچال های ساید بای ساید بوش است.


امروزه تعمیر برد های الکترونیکی از سالهای پیش بسیار سخت تر و تخصصی تر شده است. ابعاد خرابی آنها می تواند گسترده و تخصصی باشد شرکت فنی مهندسی ساونا آماده ارائه تخصصی ترین... شما می توانید جهت خرید یخچال بوش از بانه با مراجعه به بالای این صفحه انواع مختلفی از مدل های این برند را مشاهده و در نهایت اقدام به خرید یخچال مورد نظر خود نمایید. تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب جز بهترین ویژگی های فروشگاه بانه نیاز می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال فریزر مناسب استفاده برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت تا متوسط است. یخچال فریزر های معمولی در مدت معینی (معمولا زیاد) غذا و مواد را در فریزر منجمد می کنند. اما یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AW204 توسط فناوری SUPER FREEZ قادر است که غذا ها را در مدت بسیار کوتاهی منجمد کند و دمای آن ها را کاهش دهد.


یخچال‌های ساید بای ساید علاوه بر ظاهری متفاوت و مدرن، ویژگی‌های زیادی دارند. یکی از اصلی ترین ویژگی که بیشتر ساید بای ساید ها دارند سیستم جریان چندگانه هوا است. در قسمت فریزر یخچال فریزر سلید بای ساید بوش KAN58A704 نیز شما four طبقه در قسمت درب میبینید و در بالای فریزر three طبقه قرار دارد و در قسمت زیرین نیز 2 کشو شیشه ای قرار گرفته است که آن ها هم از جنس شیشه میباشد،همچنین بخش یخ ریز و آب ریز بر روی درب فریزر قرار دارد. از سری بخش‌های ویژه که کاربران باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن دقت کنند فضای داخلی آن می‌باشد. چون دستگاه باید دارای فضای داخلی گسترده باشد تا بتوانید حجم انبوهی از اقلام غذایی خود را در آن قرار دهید.


یخچال فریزر بالا ساخت کشور کره جنوبی است که تحت لیسانس بوش آلمان است که دارای 10 سال خدمات پس از فروش به همراه 3 سال گارانتی است که در صورت نقص و خرابی می توانید از این خدمات استفاده کنید. امروزه این شرکت بزرگترین تامین کننده لوازم خودکار خانگی همچون یخچال فریزر می باشد. برند بوش یک شرکت بین المللی با one hundred eighty امکانات شامل a hundred and forty کارخانه در 128 کشور می باشد. بوش همچنین در زمینه های مختلفی مانند ارتباطات، فناوری حرارتی، فناوری خودکار (روبات ها) و تجهیزات خانگی سرمایه گذاری کرده و سهامدار است. شعار اصلی شرکت بوش رفع نیاز انسان، بهبود سلامت جسمی و وضعیت اخلاقی و معنوی مردم می باشد.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال و فریزر 80A104 از سری اقلام تولید شده توسط این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید در دسترس مردم قرار گرفته است. این یخچال مجهز به قابلیت SuperCooling می باشد که باعث می شود با قرار دادن مواد غذایی جدید درون یخچال اختلاف دمایی بین مواد غذایی جدید و مواد غذایی قدیمی ایجاد نشود و مواد غذایی سریعا خنک سازی شوند تا شادابی آن ها حفظ گردد. به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده برق این فرآیند هر شش ساعت یک بار تکرار می گردد. این قابلیت تخت عنوان SuperFreezing در مورد مواد غذایی درون فریزر نیز صدق می کند. بنابراین با قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریزر این مواد سریعا منجمد خواهند شد. بهره مندی از سیستم No Frost موجب شده تا تمامی بخارات درون محفظه یخچال جذب شود و از خشک شدن مواد غذایی و برفک زدن و یخ زدن آن ها جلوگیری شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یکی دیگر از قابلیت های جالب این دستگاه سیستم اعلام هشدار باز ماندن درب یخچال است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این مدل یخچال فریزر با گنجایش یخچال برابر با 438 لیتر انتخاب مناسبی برای خانواده شما خواهد بود. این مدل مجهز به لامپ های LED درون یخچال و یخساز اتوماتیک (آب شهری) و فیلتر آب شهری است. ابعاد یخچال دور این دور تقریبا خیلی نزدیک به ابعاد یخچال ساید بای ساید است. عرض یخچال دور این دور تقریبا ۹۲ سانتیمتر است که برای طراحی باید عدد ۱۰۰ سانتیمتر در نظر گرفت.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در این سایت مدل های مختلف یخچال فریزر های بوش موجود بوده و می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود یخچال فریزر مورد نیاز خود را خریداری کنید. قیمت یخچال بوش بر اساس فناوری های بکار رفته در آن متفاومت بوده و مشتریان با بودجه مختلف می توانند در این فروشگاه اقدام به خرید یخچال فریزر ایده آل خود نمایند. از همان ابتدا این برند محصول های با طراحی خلاقانه و قابل اعتماد تولید می کرد و دارای تعهد اجتماعی بود.


این دستگاه به قابلیت یخ ساز به صورت خودکار مجهز است و در هر زمانی تکه های زیبا و شفاف یخ را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی اهرم آبریز و یخ ساز در قسمت چپ و بر روی درب یخچال قرار دارد. همچنین این یخچال مجهز به یک نوع صفحه‌نمایش LED آبی رنگ است که با حالت بسیار شیک و خیره کننده ای بر روی درب فریزر گنجانده شده است. این صفحه ‌نمایش لمسی می باشد و به کمک آن می توانید تنظیمات مربوطه را بر روی آن اعمال کنید. قابلیت SuperFreezing فقط مربوط به بخش فریزر نمی باشد بلکه این قابلیت در قسمت یخچال نیز وجود دارد.


دارای نمایشگر دیجیتال جهت تنظیم دما و رطوبت برای بخش یخچال و فریزر بصورت جدا است. به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود. بسیاری پیش آمده هنگام خرید یخچال در بازارخیلی ها به فوت اشاره می کنند که واحد درست آن لیتر می باشد و با عبارت هایی که با عنوان 20،28،30،34 فوت اعلام می شوند دچار اشتباه خرید نشوید.



از مزیت هوم بار می‌توان به آزاد سازی فضای یخچال و جلوگیری از خروج و هدر رفتن هوای یخچال و کاهش مصرف انرژی اشاره نمود. بر روی درب فریزر نمایشگر LED را کار گذاشته‌اند، که تعدادی دکمه را جهت تنظیمات مجزای هر بخش جاسازی نموده اند. حضور آبریز و یخساز بر روی درب فریزر به صورت مداوم آب گوارا و یخ های مکعبی شکل در اختیارتان قرار می گیرد. یخچال فریزر بوش مدل 80A404 از موتور Eco Silence Drive پشتیبانی می‌‌کند، این موتور همانطور که از نامش پیداست هم کاهش مصرف و هم صدای بسیار پایین را تولید می‌کند و همچنین طول عمر فراوان از دیگر دارایی‌های این موتور به حساب می‌آید. یخچال ساید بای ساید ال جی J247 از سری تولیدات سال 2020 برند ال جی می‌باشد که با طراحی Door In Door همراه شده است. این قابلیت نوآورانه به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک صفحه منحصر به فرد که فقط...


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


محصول مورد نظر در دسته یخچال های ساید بای ساید قرار می گیرد و هم یخچال و هم فریزر آن در یک دستگاه کنار هم قرار داده شده اند. گنجایش این ساید بای ساید در مجموع 604 لیتر بوده که قسمت یخچال 377 لیتر و قسمت فریزر آن دارای 227 لیتر گنجایش می باشد و برای یک خانواده متوسط ایرانی مناسب است. از لحاظ مصرف انرژی در رده کم مصرف جای می گیرد و نمودار +A به آن تعلق گرفته است. در این محصول شکل قرار گیری یخچال و فریزر مانند شکل متداول همه ساید بای سایدها بوده یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ قرار گرفته است و درب های آن به شکل مخالف هم باز می شوند.


این دستگاه با برخورداری از دو در سرتاسری در دو سمت گنجایش کافی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی را برای خانواده‌ای با جمعیت کم و متوسط در هر دو بخش یخچال و فریزر فراهم کرده است. این دستگاه در مجموع ظرفیت ۶۰۴ لیتر دارد که شامل ۳۷۷ لیتر در بخش یخچال و ۲۲۷ لیتر در بخش فریزر می‌شود. اگر یخچال ساید بای ساید بوش شما اینگونه است تنها کافیست با لمس این دکمه یخساز خود ا روشن یا خاموش کنید. برای افزایش طول عمر یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر بوش بهتر است همواره در تمیز و پاکیزه نگه داشتن یخچال خود کوشا باشید.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

این قابلیت موجب می شود تا مواد غذایی طعم و خواص خود را بیشتر حفظ کنند. در فریزر دارای آبسردکن و یخ ساز است که در بالای آن پنل تنظیمات یخچال قرار گرفته است. با استفاده از این پنل میتوانید تنظیمات دلخواه را به یخچال فریزر اعمال کرده و از قابلیت های متنوع این نوع ساید بوش بهره مند شوید. دارین مارکت به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم خانگی در دهه ی اخیر در شهر تجاری بانه شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بصورت اینترنتی در خدمت شما بزرگواران به فعالیت ادامه می دهد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شما با خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید با اطمینان خاطر یخچال فریزری زیبا و با طول عمر بالا داشته باشید. برای خرید ساید بای ساید بوش می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران بوش مراجعه کنید. تهران بوش یکی از نمایندگان فروش شرکت بوش و ارائه دهنده بیش از ده‌ها مدل از ساید بای ساید های بوش است تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به مشتریان ارائه داده می‌شود.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. یخچال‌ ها امروزه وسایل بسیاری ضروری در هر خانه هستند و استفاده بسیار گسترده‌ ای دارند. همین باعث شده که شرکت‌ های تولید کننده متعددی اقدام به تولید انواع مختلف یخچال کنند. نصب کلیه محصولات نمایندگی پارس بوش توسط نمایندگان شرکت و به صورت کاملا رایگان انجام می گردد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. سلام، تا موتور کار بکنه زمانبر خواهد بود، چند ساعتی رو صبوری کنید. 05 خرداد 1399سلام ، در ابتدا به بررسی فن بپردازید ، همچنین در نظر داشته باشید که در شب به علت سکوت ؛ صدا بیشتر احساس میشود. ویژگی دیگر این طبقات آن است که ضدخش بوده و به آسانی میتوان آنها را تمیز کرد. قرارگیری دکمه‌های کنترلی در جایی به دور از دسترس این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تنظیمات دستگاه شما به ‌صورت ناخواسته یا توسط کودکان تغییر نکند.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


رده مصرف انرژی ساید بای ساید بوش K80 درجه A قرار دارد و همین دلیل برای کسانی که به فکر کاهش هزینه‌های مصرفی برق شان هستند گزینه مناسبی می‌باشد. البته باید گفت که برای ارزیابی میزان دقیق مصرف انرژی ساید بای ساید بوش K80 باید به محل قرار گرفتن دستگاه و تعداد دفعات باز شدن درب یخچال نیز توجه داشته باشیم. ساید بای ساید بوش K80 اثر مصرف انرژی در ۶۸۵ کیلو وات ساعت در سال قرار دارد.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


که شما می توانید این یخچال فریزر و سایر لوازم خانگی برند بوش را ارزان تر از همه جا از فروشگاه اینترنتی اورجینال کدهخریداری کنید. فروشگاه اینترنتی اورجینال کده گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند جهزیه درست کنند. زیرا اورجینال کده تمامی محصولات خود را ارزان تر از سایر فروشگاه ها و فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهد برای اطمینان می توانید اول مقایسه کنید بعد اقدام به خرید کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت کمپانی BOSCH می باشد. این شرکت یکی از قدیمیترین و خوشنام ترین تولیدکننده های لوازم خانگی در جهان بوده که مرکز آن در آلمان مستقر می باشد.


و از همین طریق انتخاب می کنید که سیستم آب تمیز و تصفیه شده و یا قطعه یخ را در اختیارتان بگذارد و به وسیله ی همین پنل لمسی میتوان به دیگر امکانات و قابلیت های محصول نظیر فعال کردن قفل کودک ،تنظیم دمای یخچال و فریزر و دیگر تنظیمات دسترسی آسان داشت. در قسمت فریزر یخچال KAD80A404 نیز با طراحی یخساز به صورتی باریک در درب داخلی فریزر سبب ایجاد فضایی بازتر در داخل فریزر شده است. فریزر این مدل مجهز به سیستم انجماد سریع با خاموشی خودکار و سیستم تهویه و چرخش هوا در تمامی سطوح است.

Report this wiki page